Throughout our experience working with over 3,500 communities—in all 50 U.S. states and in over 50 countries—Project for Public Spaces continues to show by example how adopting a collaborative community process is the most effective approach for creating and revitalizing public spaces. For us, placemaking is both a process and a philosophy.
En este último número de la serie Strategy, a+t amplía su campo de investigación al sistema de tácticas. Si las dos primeras entregas de la serie sentaban las bases de la aproximación al proyecto a través de las estrategias identificadas en él, Strategy and Tactics in Public Space pretende definir la estrategia en relación a la táctica.Así, el número 38 de la revista a+t cierra el campo de investigación de la estrategia de proyectos con el análisis de 8 obras de espacio público, que se suman a las 34 ya publicadas a lo largo de la serie Strategy. A la vez, inicia el análisis del sistema de tácticas a través de las obras de 8 colectivos.
TAMAÑO DEL ARCHIVO | 1,39 MB |
AUTOR(A) | Vv.aa. |
FECHA | 2012 |
Blue Ocean Strategy Certificate. INSEAD Blue Ocean Strategy Institute's Co-Directors, Chan Kim and Renee Mauborgne, will issue a Blue Ocean Certificate that establishes proficiency of INSEAD MBA participants who have successfully completed the two dedicated Blue Ocean Strategy courses. Click here to find out more