La Creu D El Dorado

Colorroad.es La Creu D El Dorado Image
DESCRIPCIÓN

El Sorteo de Oro de Cruz Roja 2019, ... Ahora habla Antoni Barceló Veny, presidente de Creu Roja Balears, que agradece a todos los colaboradores de la Cruz Roja su ayuda. 19:41.

...De manera que vaig quedar a càrrec del meu progenitor, Fernando Mercader, que era un estafador, un astut, un engalipador, un farsant, etc... Però, sobretot, el meu pare era un jugador. Un bon dia va ser descobert a mig d’una de les seves estafes, i l’estafat va encarregar a uns pinxos la missió de donar al meu progenitor un passatge per a l’altre món, així que el meu pare i jo vam abandonar Madrid i ens vam embarcar en el Covadonga, un vapor la destinació del qual era Amèrica...

INFORMACIÓN

TAMAÑO DEL ARCHIVO 2,28 MB
AUTOR(A) Cesar Mallorqui
FECHA 1999
DESCARGAR LEER EN LINEA
Descubre el libro de La Creu D El Dorado con colorroad.es. Lea el PDF de La Creu D El Dorado en su navegador de forma gratuita. Regístrate y descarga La Creu D El Dorado y otros libros de Cesar Mallorqui.

La expedición se denominó "La jornada de El Dorado. El año 1530, Diego de Ordaz, exploró el rió Orinoco y la zona de Meta, donde decían vivían unos indios riquísimos en oro. Posteriormente a Ordaz , D´Ortal, Herrera y von Spyer pudieron comprobar, para su desgracia, que no había en Meta ningún lago, ni tampoco indios cubiertos de oro.